Burcu58 doğdu teyzesi meryem ana otu harika bir şeymiş herkese tavsiye edicem 🥰 cuma zorunlu yatışım vardı 2 hafta önce perşembe akşam sancı falan yokken suya koydum okudum üfledim namaz kıldım sabah kalkıp kahvaltı bile hazırladım hastaneye gittik yatış için doktor baktı 4 cm açılmam olmuş bir anda saat 10 gibi yatışım oldu 2 saat sancı çektim bunun 12 buçukta kuzum kucağımdaydı 🌺 sonraki süreç zorluydu sağlam çocuğuma kanında enfeksiyon var yok idrar yapamıyor diye küveze almak istedi özel hastane o biraz uğraştırdı çok gezdim bakamadım buraya o yüzden. Ama çok şükür şuan her şey yolunda 🥰