Dora22 benim ilk bebeğimde kolikti hem mama hem meme olarak besleniyordu, mamayı “aptamil conformil” olanı kullanıyorduk daha az gaz yapıyordu, ve kolik biberon kesinlikle alın, piyasada çok bilinen markalar aşırı pahalı ve aynı işi görüyor, e bebeğin kendi markasında var baby plus yazıyor üstünde, içinde mavi bir aparatı oluyor biberon da çok kurtarıyo gaz olayını, onun haricinde kullanmadığım damla kalmadı bizde hiçbiri fayda etmedi, küçük ampul şeklinde buhar makinaları vardı, ona doğal lavanta yağı damlatıyordum bi kaç damla, odasında açıyordum uyurken daha rahat oluyordu. Birde eşim o dönem sallamaya alıştırdı ama ellerine kafasını ve poposunu koyup sağ sol değil de yukarı aşağı hafif çapraz sallıyordu vücuduna temas ettirmeden o çok rahatlatmıştı bizimkini ama tabi eşim olmayınca benim kollar dayanmıyodu o işe 😬 Allah kolaylık versin canım çok zor her gün akşam üstü 6 ve 10 arası dört saat hıysuzdu sürekli, rahatlatabildiğimiz kadar rahatlatmaya çalışıyorduk 4,5 aylıkken geçmişti bizimki, annem ve kayınvalidem yakınımda onlar gündüz arada gelip uyumama yardımcı oluyolardı öyle bi imkanın varsa gelebilirse biri 2 günde bir en azından biraz seni uyutsunlar çevreden destek al bu konuda hiç çekinme, 2 tane de küçük çocuğun varmış iyice yıpranma yani