Hamileyim büyük ihtimalle kız gibi belli değil daha henüz. Melek ismi koymak istiyoruz caiz mi melek ismi cocuklara verilir mi , hani şu konuda meleklerin cinsiyeti yok kız çocuklarına melek ismi konulunca tüm melekler cinsiyeti kızmış gibi inancimiz yok. Melek ismi güzel olduğu için. Hocaları dinledim tavsiye etmiyorlar biraz daha arastircam. Sizce melek ismi konulur mu dinen sakıncası varmidir