Selamün aleyküm sevgili anneler ve anne adayları 33 hafta Artı 2 günlükken gece sabaha karşı şiddetli ağrılar ile uyandım apar topar hastaneye geldik yatisim yapıldı 2 gündür hastanede yatıyorum şükürler olsun ki sancilar durdu fakat bu günde çok az kahve rengi kanamam oldu doktor normal dedi ama çok endişeliyim bu ikinci gebeliğim ilk oglum 5 sene önce sezeryan oldum Buda zorunlu sezeryan olacaktı fakat böyle bir durum başımıza geldi 8 aylık doguranlar riskler neler neler bekliyor bizi doktorum korkutmamak için olumsuz konuşmuyor ama herseye de hazırlıklı olalım diyor ciğer geliştirici 2 doz iğne oldum olaki doğumu durduramazlarsa başınıza gelenler nasıl geçti bu dönem güzel şeyler duymaya çok ihtiyacım var uzun oldu hakkınızı helal edin 😔