poyrazin_annesi28 Hacerhasret Devlette oldum ve çok memnun kaldım. Ama bu memnuniyet işi doktora bağlı bişey 🤗
perihankrkya Hacerhasret ilk gebeliğimde özelde oldum cok rahattim ikinci gebeligim suan bunds da ayni doktorumda olacagim