Ecmsrn Selam kızlar Aytekin hanım takipliler özellikle cevaplarsa sevinirim çatı muayenesini ne zaman oldunuz doğum esnasında mı daha mı erken kaçıncı hafta da
Yaprakdokumuseverr Ecmsrn 36.haftamdayım ama yapmadı henüz. Ben biliyorum çatımı ama daha muayene etmedi bakalım haftaya edicek mi
Feras23 Ecmsrn 36haftadayim sali randevum var henüz yapmadi bakalim yapicakmi ben sezeryan istedigimi söyledim umarim yapmaz alttan muayne etti kac kez ama yinede yapmasin 🥺
Ecmsrn Yaprakdokumuseverr farklı bir kullanıcıyı etmemiş boyu kısa değilse ve bebekte ekstra bir durum yoksa yapmıyormuş sanırım
Feras23 Yaprakdokumuseverr Baktimi sana? Kiz sen hala dogurmadin mi yorumlarda hep denk geldik seninle 😂 ayni gidiyoruz nerdeyse
Yaprakdokumuseverr Ecmsrn ilk hamileliğimde uygun denmişti ama zaten artık çatı önemli değil diyolar devir değişti 😅
Ecmsrn Yaprakdokumuseverr ayy etmesin ilk doğumum olacak doğumdan korkmuyorum çatı muayenesinden korkuyorum
Yaprakdokumuseverr Ecmsrn anlık bi işlem hiç acımıyo inanın hem zaten açıklık bakıcak doğumda bana geçen hafta 2 kere bakıldı. Hele de bi tanesi erkek doktordu koca elini soktu ittirdi anlayabilmek için 😅
Ecmsrn Yaprakdokumuseverr 😄😄 ayy kusura bakmayın öyle deyince bi gülesim geldi inşallah sağ Salim kucaklarımıza alırız
Yaprakdokumuseverr Sevginur61 normal doğum 14 bin , zorunlu sezaryen 19 bin , isteğe bağlı sezaryen 25 bin , ben ssvd yapıcam 28 bin , suya ssvd 45 bin
Yaprakdokumuseverr Sevginur61 bilmiyorum maalesef ama ssvd de ekstra 17 bin alıyo havuz için demekki havuzun fiyatı o. Yani 14+17 bin diye düşünüyorum.
Yaprakdokumuseverr Sevginur61 Diğer hastanelere göre yine iyi ya tabi keşke daha az olsa ama kıyaslayınca ilgi alaka ve fiyat performans dengeli
Yaprakdokumuseverr Feras23 Doğurmadım 😁 daha var ya 37+4 üm bidahaki randevum haftaya yine. Bakmadı bakmıyo bakmayacak 😆 zaten doğru olan da buymuş yurtdışında bi ebe takip ediyorum orda da bakılmıyomuş. Çünkü doğum anında belli olurmuş her şey.