Hayrisko Bebeğim çok huysuz bugün ve ishal olmuş rengide solgun doktorami gitsem beklesemmi geçmesini üç aylik bu arada
Alan_Yeliz Hayrisko zaman kaybetmeyin bence çünkü su kaybı olur Allh korusun bide rengi solgunsa beklemeniz hata
Berra01 Hayrisko geçmiş olsun canım. Çocuklarda ishal önemli, kan şekeri düşüklüğüne ve vücudun susuz kalmasına sebebiyet verebilir. Bol bol besle ilk fırsattada bir doktora götürmeni öneririm