Annesloading Merhabalar yüzümdeki tüyler gözüme baya batmaya başladı yüz usturası kullanan var mı kalınlaştırır mı çok korkuyorum internetteki yorumların gerçek olduğuna inanmıyorum size sormak istedim sizce güzel mi? Alınmalı mı? Siz ne yapıyorsunuz?
EceAydn Annesloading ben 1 yıldır falan sadece kaş çevremde kullanıyorum bir problem de yaşamadım, pratik oluyor ama yanak, çene vb sorun olabilir bence
Lumlum Annesloading ben iki senedir yapıyorum herhangi bir kalınlaşma olmadı ama hormonal bir sıkıntınız varsa kalınlaşma yapabilir diye biliyorum
Guzelanne56 Annesloading gobegımın bır kısmına ilk defa venus vurdum sımsıyah çıktılar ayda 1 kere agdayla aldırın daha iyi tavsiye etmiyorum
Sizdenbirii1 Ben kullanıyorum çok memnunum ama herkesin cildine kıl yapısı farklı olduğu için çoğalma yapar mı sizde bilemedim bende öyle bi durum olmadı
Dml991 UstrA ile jiletin bi farkı olduğunu düşünmüyorm kilet varsa yap yeniden uatra almana gerek yok bnce ama jilet nasıl kalınlaştırırsa o da aynı etkiyi yapar
mmozaa Annesloading ben bıyık aldırmaya gidince faul altını çeneye kadar aldırıyorum ustura kalınlaştırır diye düşünüyorum cesaret edemedim
Merve_3351 Annesloading Ağdada pek sağlıklı değil kuaforler yüzünü yakabilir. Ama kuaförde iple aldırabilirisin