Kızlar henüz yeni gebeyim. İdrarımda protein eser miktarda çıkmış. Ayrıca yassı epitel ve lökosit var(bunlar enfeksiyon kaynaklı diye biliyorum ). Ama bu protein canımı sıktı. Kötü bişey diye hatırlıyorum var mı bilgisi olan ? Sabah doktora gideceğim ama çok kafama takıldı uyku uyuyamıyorum