Sinem-izgi Berna_59 cünku açılmam var ve bebeğin kafası çok aşagidaymis ciğer gelistiricileri vuruldum sancılarım da durduruldu suanlik tesekur ederim
DeryaCifci Sinem-izgi merhaba. Sezaryeniniz nasıl geçti acaba, dikişler estetik miydi, pansuman gerekiyor mu ?