Ecekazan11 30+4 günlüğüm Kızlar bebeğim ne yapriysam uyanmıyor çikolata yiyorum olmuyor sürekli rahatsız ediyorum çıt yok ve bu iki gündür sürekli soğuk almışımim gibi karnım agoriyir ve aşırı derecede ishal olmuşum
Cansuu34 Ecekazan11 yakınınizdaki bağlı olduğunuz aile hekimine gidebilirsiniz oradaki hemşireler kalp atışı dinliyor bu gibi durumlarda ben tereddüt ettiğim zamanlar oraya gidip kalp atışlarını dinleyip rahatliyorum bir de gün geçtikçe sonlara doğru yerleri daraldığı için hareketleri de azalıyor
KurabiyeninAnnesi123 Ecekazan11 kalp atışını dinlemek için cihazlar var 12.hafta dan sonra dinleye biliyoruz ve zarari yk sürekli bakmadıkça tabi bende alicam alan da ck kişi vr trend yol yorumlarinda ve her bütçeye var
Ecekazan11 KurabiyeninAnnesi123 canım şimdi doyle ebnim gebeliğim riskli ve her hafta ultrasona gidiyorum o yüzden kullanma taraftarı değilim ama şuan hareketlerini hisettim