Uykuseveer 31 haftalık olduk bugün doktor kontrolünde 1550 gram dedi doktor bana az geldi ya 🙄 tabi ki en başta sağlıklı olsun inşallah ama insan ister istemez kafaya takıyor malesef 😞
Myrtle Uykuseveer benim kizim 30da 1550 idi, 37de 2600 olmus minyon bebek ☺️, saglikla gelsin evladiniz
Sadeceanne2 Uykuseveer 31+4 üz bizde 1800 dedi doktorumuz 1 hafta önce gittiğim de 1465 di Süt Peynir ,yoğurt ,avakado , çiğ badem ve kabak çekirdeği ne abandım bir haftadır 335 gram almış Sizde deneyin birde doktorum 34 den sonra ki kilo benim için önemli dedi O yüzden Küçük mü büyük mü az mı diye çok kafana takma ben geçen hafta o kadar üzüldüm ki 2 hafta öncesi 1350 idi nasıl. 2 haftada 100 gram kadar aldı diye o kadar üzüldüm ama 1 haftada 335 gram almış. Boyu da 44 dedi
Ad234sbk Uykuseveer canım 33+0 da 1865 kg Dr normal dedi niye takıyorsun ki son aylarda bebek günlük kilo alıyor hiç umursama bence sağlıklı olsun yeter
Eliff_gny Uykuseveer son haftalar da hızla kilo alıyor bebek kafanıza takmayn muz kasar peyniri ceviz badem Fındık yiyin sabahlari bi tane haşlama yumurta kilo aldırıyor benimde ilk gebeligim de bu haftalar da bu kilodaydi son haftalar da hızla kilo aldı 3.385 gram doğdu
izobellaaa-_- Benim de birinci bebeğim zayıf doğmuştu 2. Bebeğim 29 hafta da 1630 gram 41 cm idi valla bu ne kadar doğacak göreceğiz 😃
Uykuseveer Sadeceanne2 inanın içimi rahatlattınız bende kafama taktım açıkçası ya zayıf olması değil tabiki ama az kilo alması üzdü beni 3 haftada 400 gram almış bakalım ayın sonuna tekrar konrtolüm var o zamana kadar bende yememe dikkat edeyim dediklerinizi yiyeyim inşallah güzel ilerler
Sadeceanne2 Uykuseveer üzülme. Endişelenme de. Zaten 1500 le -1900 arası normal kabul ediyor doktorlar benim Bir anda düşük görünce çok endişe ettim ilk bebeğim 2000 kg doğdu 2 haftada 100 gram ne dedim bide diger bebeğim bu haftadan sonra gerilemeye başladı 37+1 fe doğum oldu suyu bitmişti Korktum yine aynı şeyi yaşayacağım siye ilkinde korona ilk başları idi hastaneye gelmeyin. Çok acil olmadığı sürece demişlerdi o Zaman gidince o şekilde oldu birde bak ocean mommy diye bir vitamin var onu 1 haftadır kullanıyorum o kadar etkili ki bence 1 hafta önce. Tartıldım 63 kilo idim bu hafta 63,800 olmuşum bebiş almış 335 gram Onunda etkisinin çok olduğunu düşünüyorum akşam yatmadan süt. İç. Bir avuç badem (kavrulmamış olsun bide kabak çekirdeği ) muzda yiyebilirsin benim şekerim var yiyemiyorum oda bayağı toplar ve kaşar da çok iyi oluyor kilo aldırmada
Tazeannebirsi Bana 31 de 2100 dediler. Ondan önce 3 haftada 400 gram almıştı. 2 hafta çok dikkat ettim kahvaltılarıma. Avakado,çiğ badem,süt,portakal suyu,kabak çekirdeği içi, yatmadan önce de kaşar ve muz yedim. Bunlar erkili oluyor baya