Umutt-24
Dikişlerim yapıştırma idi galiba. Çünkü doktorum Murat bey(epözdemir)aldırmaya gerek yok demişti.
Doğumdan sonra dikiş izi geçsin diye krem yazmıştı düzenli kullandığım için su an izi pek yok gibi
İlk 10 gün dikişlere düzenli de eşim pansuman yapmıştı. Enfeksiyon,sıvı akması gibi şeyler de yaşamadım