Eva41 Merhaba kızlar 24 haftalık hamileyim çok hastayım grip göğüs ağrısı iki gündür çekiyorum geceleri özellikle çok kötü oluyorum sorum şu parol alsam bi zararı olur mu acaba?
Hulo2105 Eva41 olmaz canım bende de öksürük vardı günde 2 kere içmiştim doktor zaten bi onu içebilirsin demişti
Arenbade Eva41 parol içebilirsin rahatlıkla hiçbi zararı yok bende senin gibi grip olmustum ve ateşimde çıkmıştı parol ,bitki çayları ve çorbayla iyi oldum🌸
Esra_Omer_21 Eva41 aynı şeyleri bende yaşıyorum çok rahatsızım hem sabah içtim hep akşam hamilelere parol öneriyorlar zaten
NilMoms Yalnızca parol kullanabilirsin ben ağır migren hastasıydım resmen parol ile ağrılarımı geçirdim
Eva41 NilMoms bende parol kullanılabildiğini biliyordum ama yine de tedirgin oldum çok teşekkür ederim
Eva41 Esrashshshssh ortalık salgın hastalığına yakalandım 3 üncü günüm olacak geceleri özellikle çok kötü oluyorum aldım şimdi bir tane çok teşekkür ederim..
Eva41 Esra_Omer_21 ortalıkta bi salgın hastalık var zaten bir de 3 yaşında oğlum var 24 haftalık da hamileyim çok zor gerçekten Allah yardımcımız olsun
Sevja00 Eva41 hamilelikte parol ve minoset kullanabiliyorsunuz diş ağrılarım yüzünden günde 3 taneye kadar izin vermişti doktorum
Nergis281018 Sedacannn hayır kendi doktorum veririm ama mesuliyet alamam bişi olursa beni gelip şikayet etmeyin dedi veririm gerisi beni bağlamaz dedi
Nergis281018 Eva41 valla iki gün oldu gribi atlattim sağlık ocağına gittim vermedi kendi doktoruma gittim vermwdi.acile gittim hicbiswy yapamayız bı serum verdi o da geçmişe baktı en son ne zaman yaptırdım diye parol.yasak
Sedacannn Nergis281018 plus olanı ağır siz normal ağrı kesici düzeyi aşıyorsunuz dilerseniz farklı doktor görüşü alın ama hangi hamileye sorsanız kullanmıştır