Aygn Kızlar sağlık ocağında kalp atışı dinledi dün güm gum netti bugün çok geç yaptım kahvaltıyı yine kalp atışı vardı duyuluyr ama gum gum değildi birşey olmaz demi 150 atyr dedi normal demi korktum ya
Aygn Fatley ay birde çikolata ye gel dedi duydum kalp atışını da korktum yani bugün kahvaltıda pel birşey yemedim canm istemedi ondan kaynaklı olur dedi de suclandim resmen🙈🙈