Kızlar son 1 haftadır cok fazla miktarda akıntım var. Normalde bu sekilde olmuyorum. Sadece yumurtlama dönemlerimde bu sekilde oluyordu. 1 haftadır böyle olunca gebelikten süphelendim. Ama testler negatif çıkıyor. Yumurtluyorum desem o da 1 hafta sürmez. Neden olabilir?