Brgulll Kaderimmmm16899 bende her gece yemek yiyip yattım +20 olarak geri döndü simdiki aklım olsa yemezdim gerçekten dikkat edin 🥹
Arelmom_ Kaderimmmm16899 ah çok güzel fikir ve en sevdiğim bugün yaptığım poğaça mı yesem çikolatalı ekmek mi yapsam aklımda deli sorular 😂😂🙈
Gamzecabuk Bugün benim midem nasıl şiş gibi ya neden böyle oldum ki. Nefes alamıyorum resmen. Çok acıkıyorum. Sabahları midemin sesine uyanıyorum. Gece Bi dolabı ziyaret ediyorum. Doymuyorum 😀
Birtutambebek kahvesever__ Genelde geceleri rahatsız etmesin mide ekşimesi olmasın diye yoğurt üzerine de evde hangi meyveden varsa dilimleyip o şekilde yiyorum hem tok tutuyor hem de midemi rahatsız etmiyor ama tabii genel olarak hurma varsa eğer hurma ceviz yoğurt yapın o kadar lezzetli ki her öğünde tavsiye edebilirim
Naciyemutlu Kaderimmmm16899 şekerim var ve mide gurultumla uyum içinde devirdik haftaları. Sağolsun salatalık imdadıma yetişti 😅 hem soğuk hem sulu o da olmasa ne yapardım bilmiyorum. Şekeri de yükseltmiyo.
Naciyemutlu Kaderimmmm16899 canım bende genetik tip1 diyabetliyım 4 yıldır şeker hastasıyım 32 yaşım suanda.. 24. Haftada gebelere şeker yüklemesi yapılıyor en kısa şekilde öyle öğrenilebilir hamileyken. Bazen bebek hafta olarak önde gider suyu fazlalaşır yada anne hızla kilo alır. O zaman da hafta farketmeksizin şeker takibi yada yükleme yapılabilir.