111anonim111 Kızlar hastane çıkışlarınızı nerden aldınız kaç parça aldınız 10 parça almak gereksiz mi yoksa gerekli mi doğum yapan anneler de buraya tecrübesini yazarsa bizede fikir olur🌸
Sevvalll42 111anonim111 10 parça çok grreksiz kaynanam almış külot bile var çocuk onu giyemezki zaten bezli iç atlet var oda gereksiz ince bişey yandan bağlamaı 5 li al daah iyi
NerminAyla 111anonim111 dolap uygulamasından ikinci el aldım onlu hastane çıkışı olarak tek eksiği önlüktü. Onu da lekeli olduğu için göndermediler. 110 TL verdim ve gerçekten yumuşacık çok kaliteli geldi 🥲
EceNaz26 111anonim111 ufak bir dükkandan aldım 10 lu takım 750 tl ye bir de 5 li aldım a101 den gayet güzel valla 😂
AjdaDiri Kızlar bence 10 parça hastane çıkışı aşırı gereksiz ve pahalı bilirsiniz. Ben e bebekten zıbın ve 5 li hastane çıkışı aldım 500 tl 190 tl de ince battaniyesini ayarladım takıma göre bence sizde öyle yapın boş vere 1 milyar vermeyin derim
Mucizemses Bende bu aralar onu düşünüyorum oğlumda bir takım 10 lu almıştım ama o ince atleti falan aşırı gereksiz kullanılmıyor ama battaniyesi falan takım olması için 10 lu mu alsam diyorum aşırı kararsızım
ipeklinaismom 111anonim111 ınstagram’da littlebaby_tr den aldım tulum takım battaniye ve yastık çok güzel geldi