Ebru3435 Kızlar 5.ayımdayım. Sağ Kasık, boşluk ve belime bir ağrı saplanıyor. İdrarımı yaparken de oluyor. Ayağa kalktığımda ağrı saplanıyor. Bebek büyüdüğü için diyorlar ama kaç saattir devam ediyor🥴 Nasıl geçer ağrı kesici mi içsem🤒