Kızımla kıbrıs a gideceğiz bunun için muvafakatname almamız gerekiyormuş noterden ayrıca 10 aylık bebeğin kimliğinde resim olması gerekiyormuş, kimlik için başvuru yaptık uçuş çarşamba günü kimlik yetişmediği taktirde geçici belge ile gitmemiz mümkün mü bilgisi olan var mı