Babyay tabiki de doğru düşünüyorsun, keyifleri neyi ne zaman isterse o zaman yapıyolar 😅 ilkler insanı hep acaba da bırakır, taa ki ikinci olana kadar, ikinci tecrübenin etkisi ile daha rahat hissettirir, 3 ve sonrasında amaaan doğan büyür nasılsa moduna geçiyosun😁 sağlıkla hayırla büyütmek nasip olsun iyi geceler ❤️