50 gün önce 2. bebegimi sezeryanla dogurdum, 37 yasındayım, sezeryan sırasında tüplerimi aldırdım, bağlatmaya göre aldırmak daha iyi dedi doktorum yumurtalık kanserine karşı koruma sağlıyormus yani benim bağlanmadı alındı:) hiç bir sıkıntım olmadı en azından henüz :) hiç bir şekilde bir daha cocuk istemesem de son ana kadar acaba diyodum hatta ameliyat masasında doktora cocugum sağlıklı dogarsa al demişim hafif narkoz etkisinde :) spinal ve epidural sezeryan oldum bebek cıkınca hafif uyuttular, ben ankara livde oldum sezeryan ücreti dısında tüplerin alınması için 22.000 Tl ücret ödedim, bir an bile pişman olmadım. bildigim kadarıyla 35 yas üstünü kabul ediyor doktorlar ve eş imzası gerekiyor, siz doktorunuza bir sorun yaş olarak uygun görmeyebilirler.
sağlıkla bebeginizi kucagınıza alın insallah 🌸