babysmomy Cinsiyetimiz henüz tam belli değil erkek olursa aklımızda bir isim var ama kız için kararsız kaldık sizinde fikirlerinizi almak isterim sizce hangi isim daha güzel 🌼🥰
Nazlicn babysmomy Tomris ismine bayılıyorum 2. Çocuğum olursa koyucam şuan 6 bucuk aylık hamileyim hiç duyulmamış bi isim koyucam bende yürkiyece 2-3 kişi de var ama tomiiyy çok güzel almila artık alışılmış senin tercihin yine 🙏 sağlıkla gelsin prenses 🎈💞
babysmomy Nazlicn bende Tomris ismini çok seviyorum hem Türkçe oluşu hem çok bilindik olmaması beni en çok çeken tarafı 😊
Nazlicn babysmomy vayy çok hoş isim soyisim uyumuna bayıldım . Benim kızımın da ismi öz Türkçe isimlerinden biri sağlıkla gelsinler💞🎈