elifdiyorkii 20 haftalık gebelik +8 kg ile devam ediyorum 64 den 72 çıktım ik 3 ay maalesef cok agir dusuk onceliyici tedavi aldim ve tup bebek ile hamile kaldim tuvalet dışında kalkmam yasakti 5 kg o zaman almistim zaten😂 normal gebelik yasasam almazdim herhalde diyorum yürüyüş hic yapamadim hala top gibi bir karnim var