Eylul2626 Kızlar merhaba çarşamba sezeryan olacagım oksapar iğne dün bıraktım normalde kaç gın önce bırakmam gerekıyor
1_Pandackk Eylul2626 doğumdan 2 gün sonra doktor tekrar önerdi 1 hafta kunlandim artık tamamen bıraktım