Merhabalar bugün detaylı ultrasona girdim bebeğimin bağırsağında parlaklık gördü eğer herhangi bir engeli yoksa sorun olmaz dedi engeli olup olmadığını öğrenmek için de sıvı alınması gerekiyor dedi tabi ben riskli olduğu için kabul etmedim sizde böyle bir durumla karşılaştınız mı