HamileBeyza Merhaba doğum yapalı 2 hafta oldu normal doğum yaptım ama yürürken otururken klitoriste ağrı oluyor bazen böyle bir şey batıyor gibi. İdrar yaptığım yere doğru işte o bölge tam tarif edemiyorum. Yaşayan var mı ne zaman geçti? Çözümü nedir?
aslhnkrts9 HamileBeyza zamanla azalıyor bende normal doğum yaptım 44 gün önce hala ağrı acı oluyo acısı kolay geçmez diye düşünüyorum ben kemik ağrısı da hissediyorum
aslhnkrts9 HamileBeyza evet aynısı bende de oluyo doktorum bi kaç ay kadar devam eder demişti tam anlamıyla iyileşmen 3 ay sürer demişti. Ben topallıyodum o acı geldiğinde
ateenmommy Ben de vajinal doğum yaptım, aynı bahsettiğiniz şekilde ağrım oldu. Doktoruma danıştım, gayet normal olduğunu, kemik ağrısı olduğunu ve zamanla geçeceğini söyledi. İçinizi ferah tutun ❤️