Kızlar baby2 go london marka bebek arabası aldım mağazada çok beğenerek almıştım ama eve gelip kurduk pusetli falan çok iyi ama araba içi bu oturak yeri çok küçük geldi bana normal mi o 5 yaşa kadar kullanım var ama 5 yaş kullanır gibi gelmedi bana oturak yeri çok dar bilgi verir misiniz rica etsem normal mi o yoksa değiştirecem