Kızlar 7 aylık hamileyim telefonda konuşmak sakıncalı mı yani kulağa tutuyoruz ya bir süre aralığı var mı hani şu kadar süreyi geçerse bebeğe zararlı olur diye bir şey ? Eşim görevde yurt dışında mecbur uzun konuştuğumuz zamanlar oluyor ama aklıma takıldı bi dönem bazı insanlardan bunu duymuştum çok kulağına tutma vs diye tedirgin oluyorum bu ilk 3 ay için mi geçerli gelişim sürecinde yoksa hamilelik boyunca mı geçerli siz kaç dk konuşuyorsunuz en fazla ?