Minikeller00 Üstteki resimde silik çizgi hemen çıktı gözle görülüyor ama kamerada pek belli olmadı alttaki ise kuruduktan sonraki hali Var mı bir ihtimal yoksa hiç oralı olmayayım mı 🙃🫠
Minikeller00 Glsm-ktl1 pko lu olduğum için adetlerim düzensiz canım en son adetim 26 gün önce olmuştu birkaç gündür akıntım biraz farklı gelince test tapayım dedim böyle çıktı 🤷🏼♀️
Minikeller00 Ebrarhacer yok canım gecikmem olmadı henüz en son 26 gün önce adet olmuştum adetlerim genelde düzensiz oluyor ama ortalama 28 günde bir oluyorsun demişti doktorum
Glsm-ktl1 Minikeller00 silik çizgin belli bir kaç gün sonra tekrar yap istersen hatta kan vermen kesin sonuç elde eder Rabbim inşallah Hayırlı şekilde nasip eder isteyen herkese içisırada bana❤🙏
Minikeller00 Glsm-ktl1 yaa inşallah vardır canım ya geçen aydan başarısız bir tüp bebek sürecim oldu olursa çok şaşıracağım, yarın tekrar test yaparım inşallah rabbim sanada bana da ve tüm bekleyenlere nasip etsin
Minikeller00 Hanzde inşallah canım yarın sabah tekrar test yapacağım inşallah yarın daha belirgin görünür 🤲🏻
Ebrarhacer Minikeller00 Evet ama siz hiç çizgi gözüküyor kan verin bence yarın inşallah pozitif çıkar😊
Minikeller00 @Ebrarhacer Silik çıkınca bilemedim canım ondan sormak istedim yarın netleşsin inşallah, bir test var daha elimde yarın sabah tekrar yapacağım eğer çıkarsa kan vermeye giderim hayırlısıyla 🤲🏻
Ebrarhacer Minikeller00 inşallah koyulaşır Ben de aşılamanın 11 günündeyim bugün Kan verdim Yarın sonuç çıkacak çok değişik bir heyecan bu🥹
Semakeles61 Yarın sabah hiç bir şey yiyip içmeden önce ilk idrarınızla yapın testi daha iyi sonuç verir inşallah vardır