Himommy Kızlar bat 11 son 5 gün kaldı hatta bugün bitti bile 🫠 belirtilerim var gibi ama neye yoracağımı şaşırdım test yapmamak için zor tutuyorum kendimiii dediğim tarihlerde olanlar burada toplaşalımm haftasonuna kadar 🥹
BusZeyRas Himommy benim de bat 12 ama test yapmadım yapmayacağım inşallah cumartesiye kadar çünkü hiç umudum yok. Göğüslerimde çok sızı ve kasık batmam var. Aşırı acıkıyorum.
Himommy K-1997 ben test yapmadım henüz bekliyorum en azından 2 gün kala falan yapmak istiyorum belirtiler falan da var gibi ama kendimi umutlandırmak istemiyorum da hiç
K-1997 Himommy benimde göğüs uçlarım inanılmaz şişti ve acıyor ayaklarım üşüyor alt karın ağrım var ama bu şişlik hissi regli öncesi de oluyor bende
Himommy K-1997 benimde kendini belli eden sırt ve bel ağrısı var, akıntım var birde bu ay çok, ayaklarım benimde üşüyor işte ama bilmiyorum yaa gerçekten zaman geçmiyor 🥹
Himommy BusZeyRas bende yapmamak için elimden geleni yapıyorum yani şuan bugün bitti zaten bat 4 gün kaldı artık perşembe yapabilirim belki