Ben son adet tarihimden iki hafta sonra gebelik için deneme yaptım ve şu an gebeyim. Doktor bana gebelik kesesinin 7 haftalık, bebeğimizin ise 6 haftalık göründüğünü söyledi. Bir problem görmedi ama yine de ben biraz evham yaptım. Sizlerde bunu yaşayan var mı? Benim gebelik deneme tarihim ile bebeğin haftası tam uyuyor. Kese ileride beni takvimime göre ama yine de sormak istedim