yilldizyilldiz Selam kızlar, yarın kontrol için Murat Dilmener Hastanesi’ne gideceğim. Yanımda annem olacak. İçeri onu da alırlar mı yoksa tek mi alıyorlar? Bilgisi olan var mı?
Snm96 yilldizyilldiz bende devlete kontrole gidiyorum benim doktorum alıyor annemi eşimi içeriye görmeleri için doktordan doktora değişiyor olabilir ☺️
ttazeannee yilldizyilldiz Tek giriliyor bence en doğru karar Bi kere içeri bir girdim üstünü toplamaya çalışan mı dersin yattığı yerden kalkmaya çalışan mı dersin devlet hastanesinde bir kişiye birisiyle girmeye izin verilince herkes yüzsüz gibi içeri dalıyor ne mahremiyet kalıyor ne bişey ne doktora soru sorabiliyorsun benim gittiğim devlet hastanesinde kadın bile olsa kimseyi almıyorlar içeri tek girip tek çıkıyorum en temizi sessiz sakin
Daisyy000 yilldizyilldiz Devletten devlete değişiyor. Kontrole gittiğim bi hastanede odayı geçtim kata bile eşimi almadılar. Diğer hastanede muayenelere eşim benimle giriyord..
yilldizyilldiz tubaysima annem de rahatsız biraz hiç riske atmayayım o zaman, tek gideyim. 🙈 teşekkür ederimm😊
yilldizyilldiz Snm96 Ay annem de rahatsız biraz hiç riske atmayayım ben yine de kaldırmayayım yerinden. Almayan doktorlar da varmış çünkü🙈 teşekkür ederiim☺️