ChubbyOrange canım ben 7+1 hamileyim ve sadece geçen hafta 2 gün bulantım oldu ve geçti. Hiç acıkmazsam bulantım da hiç olmuyor, azıcık acıksam başlıyor ve bir şeyler yiyince kesiliyor. Bence kafana takman gereken bir durum yok bazı hamilelikler bulantısız geçebilirmiş