Aysealty Sonsuzluk sağlıksız bebek düşer derler Allahım sana saglıkla bi daha nasip etsin cnm ins üzmemeye calıs kendini vardır bundada bir hayır🙏
Kalbim Bende Iki kez Düsük yaptim acini anliyorum Tabiki de hamile kalirsin . Bende cok üzgündüm ama sabrettim dua ettim ve şimdi hamileyim , bende korkuyorum her hamile anne gibi ama rabbim bizim icin ne dilerse o olur. İyi düşün iyi olsun ❤
Annesed Allahım sana ve isteyen herkese bu mutluluğu yaşatsın biz bekleyenlere de sağsalim kavuşmayı nasip etsin 🙏
1PrensAnnesiii Sonsuzluk canım benim seni çok iyi anlıyorum bende mart ayında 5 haftalıkken bir düşük yaşadım çok zor Allah kimsenin başına vermesin🙏Ama pes etme hep dua et hayırlısını dile ben hep hayırlısını diledim ve doktorumla ilerledim doktorum 3 ay yasak dedi 3 bitti ve bu seferde 3 ay boyunca hamileyim diye gelme yanıma dedi kendini o psikolojiye ilk önce hazırla dedi ve ben yasaklarla beraber toplam 6 ay sonra hamile kaldım şuan 16 haftalık hamileyim ama elim hep yüreğimde bişey olacakmı korkusu var ama Allahıma emanet ettim inşallah kavuşacaz oğlumla🙏💙Allahım isteyen herkese nasip etsin hayırlı bir zamanda❣
TubaTuana Sonsuzluk üzülmeyin Kurban olduğum Rabbim tekrar nasip eder inşallah bende bir kürtaj olmak zorunda kaldim kalbi durmuştu bebegimin seni cok iyi anliyorum cok zor bir durum ozellikle ilk hamilelikte 🙁şimdi tekrar hamileyim inşallah sende en kısa zamanda tekrar yaşarsın bu sefer daha saglikli olur ve Rabbin tamamına erdirir inşallah Cümlemiz yavrularımıza sağlıkla kavuşuruz
Zele Sonsuzluk cok uzuldum ama hersonunda bir baslangici elbet var. Rabbim tez zamanda versin kucagina bebegini