Nur92 Minkkelebekk ilk gebeliğimde doğumdan bir gün önce yardımcı Bi abla gelmişti temizliğe yine öyle yaparım herhalde
tugbadurmaz34 Minkkelebekk Allah razı olsun aminn inşallah inan erken değil ben 31. Hafta da hiçbir sıkıntım yokken nst de düzenli ve çok yüksek çıkan sancılar yüzünden hastane de 7-8 gün yattık ve erken doğum riskim oldu haliyle eve döndüğümde erken doğum yapma korkusundan dolayı hiçbir şey yapamadım kontroller valiz son eksikler falan derken bu 2 ay su gibi geçmiş bu arada ben oda yaptım bebeğime nasip olursa inşallah zaten ister istemez her şey yeni olduğu için tozlandı tekrar temizlemek zorunda kaldım artık ağırlaşıyoruz kıyafetler ütü düzen valiz temizlik buzluk hazırlığı falan filan derken ben şu an resmen zamanla yarışıyorum ya yetişmezse temizlik diye bence geç değil kesin başla
Minkkelebekk tugbadurmaz34 çok teşekkür ederim fikirleriniz için annemler ısrarla erken dedikleri için sizlere sormak istedim bana göre de erken değil sonuçta ani bi durumda dip temel temizlik kalır sizede çok geçmiş olsun doğumunuz ne zaman
tugbadurmaz34 Minkkelebekk rica ederim ne demek tabiki de kötüyü çağırmamak gerekir ama bende her şeyden bir haber rutin muayeneye gitmiştim eve bile gelmeden yatışım verildi bu şekilde bir örnek verin bence olur mu demeyin Allah bilir bizim için ufak önemsiz bir durum bile olsa doktorlar riske atmamak için yatış veriyorlar hemen ben 37 haftaya geldim çok şükür sağ Salim doğurmadan artık eli kulağında diyelim yarın kontrolüm var aşağı yukarı doğum belli olur gibi belki de yarın olur bilemeyiz her şeye hazırlıklı olmak lazım 🥰
Ozlmcnn6 Minkkelebekk 28 de oda yıkama ütü bitti 35. Haftada genel ev cam kapı temizliği yapıldı ayda 2 kez yardımcı abla da geliyor zaten birşey pek kalmadı
Zeyyno_ Minkkelebekk Hiçbir fikrim yok benm ikinci gebeliğim ilk kızımda iyiydim temizlik felan yaptikta gorumcemin yardımıyla bu hamileliğimde son aylarda nasl olur bilmiyorum şu an hep ayaklarım ağrıyor çok tembellestim doğumum Ağustos ta bı yanım dio kışa doğru doğum yaptıktan sonra temizlik yap hem evim çok kirli değil misafirler gelip gider en azından sonradan temizlerim üstelik çokta yardım edecek kimse Yok büyük ihtimalle öyle yapacağım hastane cantamida kizimda 30.haftada rahat kafayla bı ara hazırlamıştım bundada bayramdan sonra alışverişe baslicam DHA o zamana kadar 7aylik oluyoruz yine aliverisim bitince hazrlarim
Minkkelebekk Zeyyno_ hayırlı doğumlarınız olsun inşallah bizimde nasipse temmuz başı gibi bende 1-2 haftaya başlarım artık diyorum
Allissaras 37+0da dogurmam gerekti, hastane cantamı 36+6da kapadım yarın dogum var diye 😂 temizliğim ben hastanede yatarken abla geldi yaptı ama dolap içlerim falan hala yapılacak 😂😂 cok sona bırakmayın derim :)
Minkkelebekk Allissaras merakımdan soruyorum neden 37. Haftada doğum yaptınız 🙏🏻 Allah korusun bende erken gelir birşey olur diye tedbirli gitmeyi düşünüyorum dolap içleri düzenli ve temiz olunca günlük olarak tekrardan yapılır haliyle
Nesli46 Minkkelebekk üşeniyorum aman yapmıyorum yeter diyorum bi bakıyorum kendimi yaparken buluyorum böyle biri değildim aslında hamilelik böyle yaptı😄
mmozaa Minkkelebekk 37. haftam çantayı 33′te hazırladım, evtemizliği de bitti ama havalar yağışlı gidiyor camları silemedik. sanırım camlar kirli kalacak😃 napalım artık kalsın diyorum bende
Minkkelebekk mmozaa sağlık olsun o her zaman yapılır önemli olanları bitirmişsiniz hayırlı doğumlarınız olsun 🙏🏻🥰
Minkkelebekk tugbadurmaz34 evet doğru söylüyorsunuz ben kimseye bakmayım en iyisi onlara göre en kolayı temizlik hayırlı doğumlarınız olsun tek nefeste sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🙏🏻🥰
yarencaliskan Minkkelebekk 36 ya kadar hepsini yap bence ben 37 haftalıkken yapacaktım bebeğim temizliği yapmadan geldi bebeğim evdeyken temizlik yapılmıştı 😀
Minkkelebekk yarencaliskan evet ben sizleri dinleyerek son zamanlara bırakmıcam sanırım herkes 36 ya kadar yapmamı söylüyor sanırım yavaş yavaş başlasam oda temizliği valiz ev temizliği anca biter 😄 neden 36.haftada doğum yapmıştınız
tugbadurmaz34 Minkkelebekk Allah razı olsun çok teşekkür ederim güzel dileklerin için 🥰🤲🏻♥️ sizde sağ Salim kucağınıza alırsınız inşallah vakti geldiğinde 🤲🏻
yarencaliskan Minkkelebekk bebeğimin nst kötü çıktı canım direk doğuma aldılar ben dolap içleri falan temizlemiştim sadece dış kaba temizlik kalmıştı 😀
Minkkelebekk yarencaliskan en önemlisini yapmışsınız zaten gerisi en kolayı teşekkür ederim fikirleriniz için🙏🏻🥰