Öncelikle bu postu benim gibi doğumdan fobi derecesinde korkan hanımlar için açtım. Benim ikinci hamileliğimdi. İlkinde genel anestezi ile doğum yaptım ve anesteziye alerji gelişti çok geç uyandirildim. Aradan tam 12 yıl geçti ve oğlumuz bize sürpriz yaptı. İnanın ilk doğumum aklıma gelince bu bebeğimi aldırmak için randevu bile aldım. Sonrasında eşim bir psikiyatrist ile görüşüp sonrasında karar vermemde ısrarcı oldu. Gel gelelim 9 ay boyunca kabus gibi geçti. Öyle ki doğum yapacağım gün ile ölecekmişim hissine kabullendirdim kendimi. Eğer benim gibi böylesine bir korku yaşayan varsa iyi okusun ve benim kendime ve bebeğime ettigim eziyeti yasattigim stresi sakın yasamasin. Gelelim doğuma.Doktorum 29 nisana gün verdi ve anestezi doktoruna yönlendirdi. İyice tetkikler yapıldı ve anestezi doktoru bana en uygun anestezinin epidural olduğu kanısına vardı. Yani spinal uygun görmedi. Doğum yapacağım gün geldi çattı. Sabah erkenden hastaneye gittik ne oldu ne yaşadım korkudan hatırlamıyorum. Bir baktım ben ameliyathanedeyim. Allah’ım başımdaki hemşireler sanki melek. Geldi mi bana bir rahatlama. Biri elimi tutar biri yanagimi sever. Sonra hocam geldi derken bir baktım oğlumun sesi Allah’ım o nasıl güzel bir duygu. Bir baktım hemsireler ellerinde telefonlarıyla poz üstüne poz cekiyorlar. Sonrası en çok hangi sanatçıyı dinlemeyi seversin sorusu ve ardından gelen en sevdiğim Müslüm Gürses şarkıları esliginde ameliyatim bitti. Tabi eşim ailem kapıda perişan bir halde benim çıkacağımı beklerken ben gülerek el sallayarak nasıl mutlu çıktım anlatamam. Ameliyatın son aşamasında doktoruma aynen şunu dedim. Hocam ben bilsem 12 yıl bekler mıydım. Anlayacaginiz kötü bir deneyim benim iki çocuğumun arasinda neredeyse bir nesil fark olmasına sebep oldu 🙈🤣 Bu arada spinali deneyimlemedim ama epidural muthis bir yontemmis . Ayaklarım uyusmadi. Sadece karın bolgesine uygulanıyor ve kalkmam çok kısa sürede oldu. Duyduğuma gördüğüme öneririm. Birde inşallah hepinize benimki gibi müthiş bir ekip denk gelir 🙏🙏🙏 bu arada şu karın bastirma olayıni asla abartmayın. Yok öyle bir ağrı vs. Hiçte acımıyor.