Merhabalar beta verdim iyi de artıyordu . Geçen hafta kanama yaşadım ama adet sancısı yoktu, pıhtı yoktu . Yarım gün sürdü. Düşük olsa şimdiye kadar düşmez miydi? On gündür kafayı yemek üzereyim.Doktora gittim o da net bir şey demedi. Bugün beta verdim henüz çıkmadı.
Ne olacaksa olsun diyorum ama bir türlü tam düşük yaşamadım. Hamile miyim, değil miyim onu da bilmiyorum.