niyetimkalpkirmamak Böyle bir post daha açmıştım. Sağlık ocağında kan testi verdim sorun da yok. ETRAFIM AYDINLANIYOR. BEYAZLILAR UYKUM GELİR GİBİ OLUYOR. ne demek bu yaşayan var mı? Açlık şekerim de normal. Nedir bu aydınlanma. Uyku gelmesi
niyetimkalpkirmamak Daisyy000 daha yeni göz e de gittim. Göz kuruluğu var dedi ilaç aldım. Nörolojik bir durum olduğunu düşünüyorum ama geçen seneler de ki kontrolüm de oda normal di. 🤷♀️
Evremo Gözlerin önünde beyaz uçuşmalar varsa Allah korusun tansiyon yüksekliği ve gebelik zehirlenmesi olabilir diye biliyorum.
BirAskMasali1323 Benimde bu aralar sık sık gözüm seyiriyo yani.bildiğin kalp gibi atıyo ama gün içinde sık sık oluyo bu tansiyonmudur bilen var mı kızlar