26+4 dahada zofer içiyorum ne yazıkki geçmiyor benimde icmedigim gün lavabodan çıkmıyorum ilk günkü gibi değil tabiki hafifledi bulantilar ama hiç bı şekilde tmamen geçmiyor geçen hafta belki durmuştur icmiyim dedim ama bütün gün yemek yiyemedim hep yattım ve kusma yaşadım prilam bana hiç fayda etmiyor ya zofer yada onyzd ikisinden birini kullanıyorum hayırlısıyla çabucak geçsin zaman yavrularımızı sağlıkla kucağımiza alalım inşallah