Kızlar bende pcos vardı. Gebelikle birlikte gittiğini söyledi doktorum. Kürtajdan sonra kontrollerde yumurtalıklarım ve rahmim iyi çıktı. Ama şunu anlamıyorum. Eski adet döngülerime baktım 42/45 arası değişiyor. Çok uzun. Kist yokken neden bu kadar gecikme olabilir? Bu ay da 41 oldu hala adet olmadım. Cuma günü kaset test yaptım negatif çıktı. Bugün kasık ağrılarım ve bel ağrım var. Test yapsam çıkar mı sizce?