Yaprakdokumuseverr Mihrannada 36 yım 13 aldım. Vücut yapımıza göre değişiyor ya herkesinki farklı önemli olan verebilmek 😅
Sermec27 Mihrannada 32+1 haftalik hamileyim 7 buçuk kilo aldım 45 kiloyla hamile kaldım su an 52.5 kiloyum 🥰
555eeee67 Mihrannada ben 43 kloydum normalde 28 haftasinda gittdimde 51 klo olmşdum şimdi biliyorum 8 klo olmşdum şimdi 30 haftayı başa vurmak üzreyim
Kelebegimmm Yaprakdokumuseverr yaprak dokumune sardigim bu gunlerde profil adinizi gormem😄bir ara gozlerim bozuldu sandim🤣n
birmeleginannesi_ Mihrannada yok canım kilom vardi zaten herhalde iç karnım geniş yoksa hep evdeyim bazı akşamlar yürüyüş yapıyoruz sadece o kadar 🤭
tubaysima Ben 67 hamile kaldım şu an 75. Ama bence hiç takılmayın az çok olmasına gerçekten önemli olan doğumdan sonra verebilmek. 30 kilo alıp haftalar içinde vereni de var benim gibi az alıp hiç veremeyen de var çok takılmayın 😅
Naciyemutlu Mihrannada biraz bünye meselesi biraz yeme içme birazda hareketlilik canım.. Doğum açısından doktorun ne derse ona yönel. Benim almama. Lazımdı çok şükür az aldım 5 kilo kadar 34 haftalık olduk doğuma kadar 2 kilo daha alsam yeter. 75 le hamile kaldım şeker hastasıyım baya dikkat ettim o yüzden. Veririz doğum sonrası da bebişler sağlıkla gelsin de🌸