Kezbandogan Benimde tam senin gibi 8.ci haftaya girdim bi sabah kalktım lavoboya gittim baktım kanamam olmuş kahverengi doktora gittim bebekte sıkıntı yoktu alttan baktı kanama vardı çok kurcalamak istemiyorum demişti öğürmeden dolayı damar çatlamsıda olabilir demişti düşük tehlikem vardı aynı şekilde istirahat ettim pregeston kullanıyorum galen iki buçuk aylık oldum bi tanede iğne vurulmuştum geçti şükür bi kaç gün devam etti kontrole iki gün kala geçti ama on gündür sukıntılı bir dönemdem geçiyorum bu sefer akıntı şeklinde oldu akıntıyla birlikte geliyo şimdide sürekli değil ama iki dünde üç günde bir dpktora gitmeyi bekliyorum bakalım