Yagizinannesi_ Ketii 1. Haftamda doktor şalla sarmamı söyledi 15. Gün korse kullanmaya başladım ama 10 dakikayla sonra sonra süreyi attırdım şuan 1. Aydayım tüm kalıyor neredeyse
Alyadefne Ozlem_032 yeni doğum yaptıysanız korse den önce en azından 1 ay türbent sarın sıkıca onun çok faydasını gören var çevremde hep duyuyorum sonra korseyle geçersiniz hatta bu rahat gelirse böyle devam edersiniz
Mombaby12 Yagizinannesi_ merhaba bende yeni sezaryan ile doğum yaptım ama korse bulamadım kullandığınız korseden memnunsanız paylaşabilir misiniz acaba
Yagizinannesi_ Mombaby12 trendyoldan ayrem kadın ten doğum sonrası lohusa korse olarak aratırsan ben onu aldım memnunum gayet iyi sarıyor
Salihaa123 Merhaba korse rahim sarkmasına sebep oluyor diyenler var. Tıpkı balonu ortadan sıkmak gibi diye anlatanlar var. Sağlıklı olmadığını söylüyorlar. Ben ondan vazgeçtim mantıklı da geldi. Böyle bir şey duyan var mı?
sukran0046 Salihaa123 bende duydum rahimin dinlenerek toparlanması kendi kendini toplaması daha iyi diyorlar bende zaten takamadım da dayanamadım yani
sseda0 Salihaa123 evet ben de duydum çok da mantıklı geldi bana. Ayrıca oradaki kasların ve dokuların iyileşme sürecini de uzatıyormuş korse o yüzden ilk 40 gün kullanmayın diyor doktorlar. Sanırım ben de 40 gün bekliycem