Momss13 selaaam ben 13+4’üm size yaklaştım sayılırrr. Geçen hafta ikili test yaptım şükür sonuçlarım iyi çıktı bir sıkıntımız yok Allah herkese nasip etsin❤️ Ara ara adet ağrısı gibi bel ve kasıklarım ağrıyor ama normal bebek yerleşiyor rahim büyüyor.Geçen hafta kıza benziyor dendi bugün kontrolüm vardı erkeğe benziyor dendi netleşmedi😂 15 gün sonra tekrar gideceğim bakalım ne çıkacak , hayırlısı olsun hepimiz için 🌸