Momtsy 3 tane dolgum düştü birinde hassasiyet olduğu için 2 trimester özel klinik ilaçsız iğnesiz yaptı 1 duruyor ağrı yapmıyor . Diğeri kanal olan dişim geçen hafta dişim kırıldı dolgusu duruyordu dünde dolgusu düştü Şuan 35 haftalık olduğumdan hiç bir yer yapmıyor inşallah ağrımaz doğum atlatıp ilk işim çektirmek olacak son 3 haftam . Diş konusunda de ağrı sızı yapmıyorsa hamileyken çok yapma taraftarı olmuyor sadece geçici dolgu felan yapıyorlar