EceNaz26 vallahi haklısın al benden o kadar benim iki tane düşüğüm oldu bu üçüncü hamileliğim Allah izin verirse ben de bayağı bir yoruluyorum hastanede yattım çıktım süpürge yapmaya bile gelmiyor belim 14. haftadan beri hatta 16. haftadan beri bebek hep sem sert oluyor toplanıyor açılıyor gün içinde birkaç defa katılımın olduğu çok açık ve net net zaten bayağı bir tedavi kullandım ben prog Están hap düşük önleyici iğneler vs bu Gebelimde kes etrafındaki kanamam bitince bu ilaçları da bıraktım doktor magnezyum içtin dinlen hiçbir şey yapma dedi bekliyorum bakalım Allah büyüktür eşim esnaf yorgun ve geç geliyor süpürgeyi hep ben yaparım diyor Allah razı olsun yediklerimizi falan kaldırıyor ama ben de kıyamıyorum çünkü aşırı yorgun geliyor yavaş yavaş yapayım diyorum ama ona rağmen bile çok yoruluyorum belimde yanma oluyor dün mesela işte süpürge yaptım tüm evi benim evde bayağı bir büyük yavaş yavaş yaptım ama gece yatakta en son dönemiyordum bayağı bir bel ağrısı vs çektim sabah uyandığımda bir şeyim yoktu ama bebek bugün gün içinde çok kasıldı yine mesela artık dayanacağız gittiği yere kadar bakalım ben iki defa acile gittim bu kasılmalardan dolayı gel yatış yapalım dediler bir sefer bu kasılmadan dolayı yatış yaptım meğerse çok boşmuş boş su verip yatırdılar başka hiçbir şey yapmadılar yanımda yatan hastaların tribini ve bayağı bir kalabalıklarını çektim ne gerek varmış meğerse hiçbir şey yapılmadı hastanede doktorda bol su iç bence de yatma daha dedi gün içinde fazla fazla su içmek gerekiyor aslında çünkü içince rahatlıyor