Teraziii ben oraya kontrol için gittim pınar hanıma , doktorun tavırları konuşmaları hiç beğenmedim direk bıraktım orayı.Şuan çakmak erdem hastanesi Funda hanıma gidiyorum çok ilgili bir doktor şiddetle tavsiye ederim.Ayrıca görümcem bölge de doğum yaptı lanet olsun dediğini hatırlıyorum