Tgcehalil sağlıkla al kucağına inşallah aslında en güzeli bence tabiki herkes özgür Düşüncesinde ama bende hemen doktora gitme taraftarı deilim gitmedim de biraz daha geçmesini Bekliyorum kalp atışı kese beta stres istemiyorum hayatımda böyle direk görüp duymak daha güzel geliyor bana da hayırlısını versin inşallah rabbim 🙏🌸