Dlnmehmet Transferimin 5. Günü çift embriyo transferi oldum hafif bi kasık agrım var belirti aramak istemiyorum vicudumu dinlemek istemiyorum ama elinde olmuyo insanın sizlerde ne gibi belirtiler oldu yada hiç belirti yaşamadan pozitif olan varmııı
Guzelanne56 Dlnmehmet ne zaman test yapmanız gerektıgı hakkında fıkrım yok ama belırtı kısıden kısıye bebekten bebeğe degısır. Yaygın belırtı arasında kaşık ağrısı var tutunma ağrısı denılıyor hatta. Zaten sızın döllenme dışarıda olduğu ıcın hıssettıgınız belırtı bebek tutunmaya çalıştırdığından olabılır. Rabbım emeklerınızı boşa çıkarmasın size çok saglıklı hayırlı evlatlar versın ❤️
Dlnmehmet Guzelanne56 Cok teşekkür ederim rabbim nerde varsa kimsenin emegini boşa cıkarmasın doktorum 12. Gün kan ver dedi ama insan bekleyemiyo heycanlanıyo acabamı diyo 🥲
Guzelanne56 Dlnmehmet egerlı doktorunuz 12. Gün kan ver dedıyse suan test yapmayın bence daha kana karısmamıs olan şey ıdrarda cıkmaz yanıltır sizi üzer o yüzde de bekleyın bence❤️
Dlnmehmet Guzelanne56 Bir kacgün daha beklerim evet hayal kırıklıgı yaşamak istemiyorum rabbim hayırlısını versin ❤️🤲